Uutiset:

Huom! Ilmoita Lindalle yksityisviestillä, haluatko laskun paperilla vai sähköisesti

Main Menu

FreeSki Winter Action 20.-21.2.2016

Aloittaja Seejii, 15.12.15 - klo:22:02

« edellinen - seuraava »

Seejii

Kerhon esittelijöille tarjolla ruokaa, mahdollisesti buffetti Alppimajassa.
Ja eiköhän kahvitkin löydy :)
Jeep V8
Wuoksi Offroad

P.Jäppinen

HELLman

Pistä vaan Pauli joku kampe nippuun.

Lupaus on ilmassa että pääsee ajamaan HIIHTOLADULLA ilman että kukaan pieksää sauvoilla.

aslakki

Mie koitan kans saada auton nippuun ni voisin tulla paikanpäälle..
"patrolmies" -tuukka
WORRY

Rapsa85

Meinasko ne tehä jääradan sinne ja missä se mei teltta siellä seisoo?

Seejii

Jäällä olisi ainakin hevosajelutusta ja liitovarjoilua (vai riippuliitoa?)
Jää tilanne tietysti määrittää miten sitä voi käyttää.

Viikkoa ennen tapahtumaa olevassa palaverissa selviää noi kujeet mitä tehdään ja missä.
Joo, Laitellaan meijän teltta maamerkiksi niin löytää lajiin tutustujat meidät paremmin
Rinne on auki normaalisti.
Jeep V8
Wuoksi Offroad

Rapsa85

Oisko järkevä laittaa johoki viikonlopulle sellane normaalien maasturien ajelupäivä,jota vois tyrkyttää wannabe maasturikuskeille
siellä WinterActionissa.??! Mikko sano et mei menoo luullaa nii hurjaks ettei kaik uskalla liittyy,vaik tahtos..😝 oli venäjän jonos jutellu jonkii maasturiukon kans kenel oli ~ 35" alla.

Rapsa85

JP kyseli mönkkäreitä kulmille esille 13.2 klo10-13
Liittyy jotenkin tähän päätapahtumaan

Rapsa85

HELLman

Tää homma on kai voimissaan?

Raision reissu ei ilmeisesti särkeyn autoo niin paljoa ettei sitä kerkeis kasaan laittaa...

Seejii

Lainaus käyttäjältä: HELLman - 13.02.16 - klo:21:20
Tää homma on kai voimissaan?
On voimissaan ja monia eri rakenteluasteisia ajoneuvoja, autoja ja mönkkäreitä tarvittaisiin lajin ja kerhon esittelyyn
Jeep V8
Wuoksi Offroad

PikkuMyy

Tarvitaankos sunnuntaille pöydälle pystyssä pitäjiä kun tuo miun maastokelpoinen ajoneuvo on kaunistautumassa tallilla?
"Minä olen niin pieni, ettei minulle voi koskaan käydä mitään"

Rapsa85

linda

Mitäs sinne mei telttakatokseen on tulossa? Pöytä, jota PikkuMyy pitelee pystyssä, vai jotain muutakin? ::)